/Kampanie marketingowe – jak trafić z przekazem do określonej grupy docelowej?

Kampanie marketingowe – jak trafić z przekazem do określonej grupy docelowej?

Skuteczność reklamy polega nie na tym, by przyciągnąć uwagę jak największej ilości osób, ale aby przyciągnąć uwagę osób z odpowiedniej, ściśle określonej grupy docelowej. To zwiększa nasze szanse na zamienienie odbiorców reklamy w przyszłych klientów, a taki jest przecież nasz nadrzędny cel. Dlatego tak ważne jest, by dobrze poznać potrzeby, ambicje, obawy, upodobania i nawyki grupy docelowej i na tej bazie stworzyć kampanię marketingową. Na początek warto ustalić, gdzie przebywają nasi potencjalni klienci i zadbać o to, by nasze reklamy były dokładnie w tym samym miejscu.

Gdzie reklamować swoje usługi, by zostać zauważonym?

Jak wygląda typowy dzień naszego klienta idealnego? Czy jest nim biznesmen, który co rano dojeżdża autem do biura, gdzie zamawia lunch na dowóz z ulubionej restauracji, a po pracy lubi zrelaksować się na mieście przy szklaneczce dobrej whisky? Czy może kierujemy swoje produkty do studentów, którzy w tramwaju nerwowo przeglądają notatki, a po zajęciach chcą żyć pełnią życia mimo ograniczonego budżetu? Albo do młodej mamy, która codziennie dojeżdża autobusem z dzieckiem do żłobka, żeby móc trochę popracować pod nieobecność malucha? Od tego wszystkiego zależy, gdzie umieścimy reklamę. Billboardy przy drogach lepiej zadziałają na biznesmena, który będzie miał szansę je zobaczyć na codziennej trasie do biura, z kolei ramki z plakatami w komunikacji miejskiej przykują uwagę studentów, seniorów i innych osób, którzy z różnych powodów wybierają tramwaje i autobusy. Na stronie internetowej https://be-media.com.pl/oferta/reklama-w-komunikacji/reklama-w-autobusach.html znajdziemy więcej informacji o nośnikach, które możemy zastosować, by skuteczniej docierać do potencjalnych klientów ze swoją marką.

Podziel się z innymi!