/Czy reklama ze świecącymi literami to dobry pomysł?

Czy reklama ze świecącymi literami to dobry pomysł?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, najpierw powinniśmy się zastanowić, czym tak naprawdę jest dobra reklama? Na pewno jest dobra wtedy, gdy trafia do świadomości klienta i ostatecznie zachęca go do zakupu lub skorzystania z usług tego, kogo reklamuje. Ale żeby spełnić te warunki, musi najpierw zostać zauważona w morzu innych reklam i ogłoszeń. Właśnie to zapewniają podświetlane litery – dzięki nim mamy pewność, że nikt nie przejdzie obok naszej reklamy obojętnie.

Co mam do wyboru?

Neony to nie tylko jeden monotonny rodzaj reklamy, gdyż można je dopasowywać pod własne życzenie. Dzięki literze z żarówkami każdy napis rzuci się w oczy, a możliwości jego podświetlenia są naprawdę szerokie. Możemy zdecydować się na tradycyjny neon, w którym każda litera jest tak jakby osobną lampą, możemy wybrać opcję kasetonu, w którym ukryte są żarówki – wtedy podświetlany jest wycięty w głównej płycie napis. Litery mogą być również podświetlane od tyłu, co daje ciekawy efekt rzucania poświaty.

Właśnie dlatego dzięki neonom produkcji krajowej możemy zaistnieć nie tylko w dzień, ale co najważniejsze – w nocy, kiedy tradycyjne bilbordy i reklamy przestają mieć znaczenie. Jeśli ktoś boi się o zwiększone rachunki z powodu tego typu rozwiązania, to niepotrzebnie, gdyż najnowsza technologia LED jest wyjątkowo energooszczędna, więc nie odczujemy jej na kieszeni. Poza tym zyski, jakie przynosi reklama świetlna, zupełnie przyćmiewają koszty na nią poniesienie. W krótkim okresie odnotujemy zwiększenie zainteresowania naszym biznesem.

Podziel się z innymi!